9 Kasım 2014 Pazar

Sahte Şekerler

 
Şekerler ne tatlı şeylerdir. Bazen krizi tutar insanların şeker yemek için. Şekerleri severim gerçi şeker sevmeyen var mıdır diye sormak biraz garip olacaktır. Öyle ya da böyle hepimizin çürük dişlerinin sebebi  o çok sevdiğimiz şekerlerdir.  

    Şekerlere karşı tüm sevgim bir gün lunaparkta pamurşekerlerin yapılışını öğrendiğim gün kayboldu. Öyle bir hayal dünyası kurmuşum ki zihnimde, onları hep pamuktan yapılıyor  sanardım. Adı pamuk kendisi toz şeker olan şekilci şekermiş onlar. Hammaddesi toz şeker olunca pamurşekerin benim hayallerim toz oldu. Pamukşekerler de birçok insan gibi sadece şekilden ibaretmiş. Üstelik o pembe renkleri de boyaymış. İşte o gün sadece çok sevdiğim bir yiyeceğin nasıl yapıldığını öğrenmedim. Ben o gün aslında bildiğimizi sandığımız birçok şeyin sadece görüntüden, şekilden ibaret olduğunu gördüm. Ben hayatın şeker görünen acı gerçeklerini o zamanlar tatmaya başladım. 

1 yorum:

  1. 3D models to imitate silicone dab rig with titanium nail
    It was a challenge to learn the 3D model titanium max trimmer of the clay titanium vs stainless steel apple watch model titanium earrings for sensitive ears of titanium 200 welder the Model 1. In my 3D model, you can apply the best plastic model without having to used ford edge titanium

    YanıtlaSil